Starszy referent

paź 08, 2025 Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
Starszy referent
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/1116
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie spraw w zakresie:1) procedowanie oraz nadzór nad realizacją inwestycji drogowych od etapu projektowego po zakończenie robót drogowych wraz z ich rozliczeniem.2) współudział w pozyskiwaniu środków finansowych ze źródeł zewnętrznych wraz z ich rozliczeniem (środki Unijne, Rządowe, itp.)3) prowadzenie korespondencji w zakresie funkcjonowania działu,4) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do funkcjonowania jednostki,5) wykonywanie zadań wynikających z funkcji zarządcy drogi zgodnie z ustawą o drogach publicznych, o których mowa w art. 20 ustawy, w zakresie związanym z planowaniem oraz z przeprowadzaniem inwestycji,6) nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowych dróg powiatowych.7) koordynacja prac związanych z modernizacją dróg powiatowych.8) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, jak również prowadzenie całości spraw dotyczących wniosku od przygotowania, poprzez wypełnienie, realizację oraz zakończenie i rozliczenie wniosku a także inwestycji.9) współudział w opracowywaniu dokumentacji przetargowej na roboty budowlano-drogowe, projektowe oraz dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.10) współudział w prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji dla zadań inwestycyjnych dróg powiatowych administrowanych przez PSD w Olsztynie.11) przygotowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, załączników technicznych oraz wyceny jego wartości. Przygotowanie wniosków zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych w PSD.12) przygotowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich dla potrzeb zleconych robót drogowych.13) współudział przy wyborze inspektora nadzoru.14) współudział przy pełnieniu nadzoru ze strony Zamawiającego oraz współudział przy dokonywaniu odbioru robót i usług zleconych przez PSD w Olsztynie.15) udział w odbiorach robót drogowych prowadzonych na drogach powiatowych wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów.16) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i odbiorów pogwarancyjnych wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów wynikających z zawartych umów.17) współpraca z Kierownikami Obwodów Drogowych w zakresie prowadzonych spraw.18) współudział w rozwiązywaniu problemów związanych z drogami powiatowymi administrowanymi przez PSD w Olsztynie, zgłaszanych przez mieszkańców gmin powiatu oraz innych użytkowników. Prowadzenie w tym zakresie korespondencji.19) współudział w przygotowywaniu projektów porozumień i umów, w tym umów w zakresie udzielania dotacji innym jednostkom samorządu terytorialnego zawieranych pomiędzy Powiatem Olsztyńskim, a gminami w zakresie inwestycji drogowych.20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych dotyczących inwestycji drogowych.21) gromadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót.22)przygotowanie projektów zarządzeń, regulaminów, instrukcji i procedur w zakresie prowadzonych spraw.23) współpraca ze wszystkimi działami PSD, innymi zarządcami dróg, wydziałami Starostwa Powiatowego w Olsztynie w zakresie prowadzonych zadań.24) współpraca przy sprawdzaniu dokumentacji projektowej na roboty drogowe, wykonywane przez wykonawców zewnętrznych, pod względem jej kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zawartymi umowami.25) udział w komisjach powoływanych przez Dyrektora PSD.26) udział w sporządzaniu planów udzielania zamówień publicznych.27) w razie potrzeby, przy wykonywaniu obowiązków służbowych, prowadzenie samochodu służbowego.28) zastępstwo za pracownika działu podczas jego nieobecności.Godziny pracy 7-15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, drogownictwo, geodezja


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe o profilu: budownictwo, drogownictwo, geodezja, lub pokrewne2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,3) posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1. znajomość przepisów prawa tj.:a) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.),b) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 889 ze. zm.),c) ustawa z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 ze zm.),d) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.),e) ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 94 ze. zm.),f) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1518),g) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2024r., poz. poz. 107 ze zm.),h) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r., poz. 1135),i) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1530 ze zm.),j) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),k) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024r., poz. 572 ze zm.),l) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024r., poz. 1568),2. bardzo dobra obsługa komputera, znajomość programów: pakietu Microsoft Office, typu CAD (BricsCAD, AutoCAD), do kosztorysowania,3. umiejętność pracy w zespole,4. umiejętność prowadzenia samochodu służbowego,5. umiejętność kreatywnego myślenia,6. umiejętność poruszania się w przepisach prawnych,7. odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,8. odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,9.bardzo dobra organizacja pracy własnej,10.gotowość ciągłego uczenia się.Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 6 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy od 5% do 20% (w zależności od posiadanego stażu pracy, min. 5 lat) wynagrodzenia zasadniczego

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Bieżące oferty pracy

Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

paź 10, 2025

Unum Życie TUiR S.A.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki...

Kierownik robót budowlanych w branży elektrycznej

paź 10, 2025

Klient portalu Praca.pl

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Planowanie, organizacja i kontrola realizacji robót elektrycznych Koordynacja robót z innymi branżami i prowadzenie prac zgodnie z harmonogramem Wybór podwykonawców, dostawców oraz negocjacje warunków współpracy Monitorowanie budżetu i raportowanie...

Inspektor weterynaryjny

paź 10, 2025

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Białobrzegach

mazowieckie / Białobrzegi

Warunki pracy Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, Praca w siedzibie inspektoratu (praca przy komputerze), Praca w terenie na obszarze powiatu, jazda samochodem służbowym, Kontrole w terenie, kontakt ze zwierzętami, Narażenie na czynniki...

Pracownik biurowy

paź 09, 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

podlaskie / Augustów

udzielanie informacji klientom o usługach oferowanych przez Urząd, wymaganych dokumentach, pomoc w prowadzeniu akt oraz ewidencji złożonych wniosków, obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: