Komenda Powiatowa Policji w Grajewie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Grajewo
Ogłoszenie o naborze Nr 141915
Warunki pracy
- praca wykonywana w warunkach biurowych w ośmiogodzinnym systemie pracy, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
- większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,
- przed zatrudnieniem niezbądne będzie poddanie się procedurze w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 632),
- winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
- stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Zakres zadań
- organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii ogólnej oraz planowanie zadań,
- właściwe sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie i wysyłanie dokumentów jawnych w zakresie swoich kompetencji,
- nadzorowanie stanu i ochrony dokumentów znajdujących się w kancelarii oraz wykorzystywaniem pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii zgodnie z ich przeznaczeniem,
- prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli używanych w komórkach organizacyjnych KPP w Grajewie zgodnie z aktualną instrukcją,
- przygotowywanie i przekazywanie w należyty sposób i na bieżąco, tj. do 31 marca roku następnego do archiwum KPP dokumentów wykorzystanych lub zbędnych do dalszej pracy, sporządzanie spisów i protokołów brakowania zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt,
- ewidencjonowanie, przechowywanie przepisów jawnych wydanych przez MSWiA, KGP, KWP, KPP w rozbiciu na poszczególne lata i rodzaje.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe