Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Starszy inspektor ds. zamówień publicznych w wydziale inwestycji i zamówień publicznych
Miejsce pracy: Augustów
Numer: StPr/25/0605
1)współdziałanie z właściwymi merytorycznie Wydziałami oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie ustalania potrzeb dotyczących budowy, rozbudowy, modernizacji i remontów obiektów stanowiących własność Powiatu lub służących realizacji zadań Powiatu, w tym dokonywanie wstępnego oszacowania kosztów ich realizacji,2)współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie prowadzenia inwestycji oraz remontów,3)zlecanie opracowywania dokumentacji technicznej na planowane inwestycje, w tym opracowywanie danych wyjściowych do projektowania, przygotowywanie przetargów na opracowywanie dokumentacji inwestycji i umów na prace projektowe,4)realizacja inwestycji poprzez: a)organizowanie przetargów na roboty budowlane i przygotowywanie umów z wykonawcami,b)udział w odbiorach inwestycji i przekazaniu obiektu do użytkowania,c)uczestniczenie w załatwianiu spraw z zakresu rękojmi i gwarancji,d)dokonywanie końcowego rozliczenia inwestycji i remontów;e)udział w przeglądach gwarancyjnych inwestycji, które zrealizował Wydział w ramach prowadzonych zadań,5)monitorowanie działań o charakterze inwestycyjno-remontowym w okresie trwałości projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych UE i budżetu państwa, pod kątem wpływu tych działań na zachowanie trwałości,6)prowadzenie spraw dotyczących przygotowania dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie ze środków UE lub budżetu państwa,7)opracowywanie projektów umów o przyznanie środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych,8)sprawdzanie przedkładanych przez wykonawcę dokumentów o płatność pod kątem ich zgodności z postanowieniami umowy i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami,9)przedkładanie do Wydziału Finansowo Budżetowego, na zasadach obowiązujących w Urzędzie, dokumentów niezbędnych do dokonania płatności z tytułu realizacji umów;10)opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji inwestycji prowadzonych przez Wydział, w tym sprawozdań finansowych, na potrzeby instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów europejskich;11)prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem oraz utrzymaniem lokali i pomieszczeń Starostwa,12)obsługa Urzędu w zakresie zamówień publicznych wspólnie z Wydziałem Finansowo Budżetowym,13)prowadzenie i koordynowanie spraw z zakresu zamówień publicznych, ich planowanie, sprawozdawczość, rejestry,14)wspieranie jednostek organizacyjnych Powiatu w zakresie zamówień publicznych, w tym udzielanych wspólnie,15)planowanie, przygotowywanie, zapewnienie realizacji i rozliczanie inwestycji i remontów realizowanych przez Starostwo Powiatowe,16)podejmowanie działań w zakresie egzekwowania właściwego wykonania umów przez wykonawców inwestycji i remontów,17)administrowanie budynkami, prowadzenie książek obiektów Starostwa,18)zapewnienie warunków w celu właściwego dozoru mienia,19)prowadzenie spraw związanych z konserwacją wyposażenia budynku i instalacji Starostwa, w tym zakup materiałów,20)planowanie, organizowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie przeglądów technicznych obiektów powiatowych, zapewnienie realizacji dozoru technicznego urządzeń podlegających temu dozorowi, 21)prowadzenie spraw związanych z odbiorem technicznym i przekazaniem do eksploatacji inwestycji Starostwa Powiatowego,22)współpraca z administracją rządową i samorządową w sprawach nadzoru inwestycyjno-budowlanego,23)wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych z zakresu działania Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Wymagania inne:[Umiejętność 1] : inne wskazane w ogłoszeniu o naborze (ogłoszenie dostępne na stronie https://bip-staugustow.wrotapodlasia.pl/)
Miejsce pracy:Augustów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 do 6 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie