Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XIV w Departamencie Kontroli

mar 31, 2025 Centrala NFZ warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli XIV w Olsztynie
w Departamencie Kontroli
 
Numer ogłoszenia: DK/25/55
 
Miejsce pracy: Olsztyn
 
1 etat / umowa o pracę
 
Termin składania ofert 16.04.2025 r.

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.



GŁÓWNE ZADANIA
Wykonywanie zadań określonych w przepisach dotyczących kontroli prowadzonych przez Dział Realizacji Kontroli, w szczególności:
  • udział w przygotowaniu kontroli, w tym:
    • współuczestnictwo w dokonywaniu analizy przedkontrolnej (zgromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli),
    • współudział w sporządzaniu projektu programu kontroli,
    • udział w spotkaniach i naradach kontrolnych;
  • przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami, szczególnie w zakresie:
    • świadczeń opieki zdrowotnej,
    • zasadności wyboru leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę,
    • przestrzegania zasad wystawiania recept oraz zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne,
  • zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli, kontroli doraźnych zleconych przez Prezesa Funduszu lub osoby uprawnione;
  • zapewnienie zgodności prowadzonych czynności z programem kontroli;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowaną kontrolą, w szczególności:
    • prowadzenie akt kontroli i akt sprawy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
    • sporządzanie projektu wystąpienia pokontrolnego,
    • sporządzanie projektu wezwania do zapłaty skutków finansowych kontroli, o ile zostały one określone,
    • opracowanie projektu zmienionego wystąpienia pokontrolnego lub stanowiska w sprawie złożonych zastrzeżeń do wystąpienia pokontrolnego;
  • właściwe przechowywanie wytworzonych dokumentów w związku z prowadzonymi kontrolami lub sprawami;
  • monitorowanie wpływu informacji o sposobie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz ich wykonania w zakresie prowadzonych kontroli;
  • realizacja zadań dotyczących przygotowania dokumentów związanych z rozliczaniem wyników/skutków kontroli i czynności sprawdzających, w szczególności:
    • sporządzanie projektu dokumentów wynikających z Procedury do procesu: Przygotowanie i przekazanie wniosku o rozliczenie wyników/skutków czynności prowadzonych na podstawie przepisów Działu IIIA ustawy o świadczeniach oraz procedury: Kontrola świadczeniodawców, aptek i ordynacji;
  • realizacja czynności sprawdzających, o których mowa w art. 61w ustawy o świadczeniach oraz przygotowywanie dokumentów określających sankcje, zawartych w art. 61x ustawy o świadczeniach.
WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki medyczne: lekarski, pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne oraz prawo) lub inne wyższe w przypadku posiadania wykształcenia średniego medycznego;
  • minimum 3 lata pracy zawodowej na stanowisko specjalisty;
  • minimum 4 lata pracy zawodowej na stanowisko starszego specjalisty;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • doświadczenie zawodowe w placówkach ochrony zdrowia;
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), w szczególności przepisów Działu IIIA Kontrola.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office  (w szczególności programów Word, Excel).

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

DOKUMENTY DO POBRANIA

PRACOWNIKOM OFERUJEMY
  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Bieżące oferty pracy

Monter / składacz okien

kwi 01, 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach

mazowieckie / Białobrzegi

Przygotowanie materiałów, składanie elementów,montowanie okuć,uszczelek,regulacja okien Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:

Wartownik

kwi 01, 2025

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Skuteczne zapewnienie ochrony obiektu i mienia Godziny pracy 7:30-20:00; 19:30-8:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: Wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni,...

Brukarz

kwi 01, 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku

warmińsko-mazurskie / Olecko

układanie, naprawa, wykończenia nawierzchni brukowej ulic i ciągów pieszych, przygotowywanie powierzchni (praca w okolicach Olecka i Ełku) Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: wymagane doświadczenie w pracach...

Gospodarz budynku

kwi 01, 2025

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Utrzymanie porządku i czystości w budynkach, na klatkach schodowych, korytarzach, mycie podłóg, schodów, okien, utrzymanie porządku na terenie przyległym. Praca na terenie Olsztyna (zasoby OSM).Godziny pracy: 6-13 Wymagania konieczne: Wykształcenie:...