Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

lip 01, 2024 W ACCOUNTING GROUP sp. z o.o warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Prowadzenie przedsiębiorstwa w polskiej rzeczywistości jest wyzwaniem. Mnogość i nieprecyzyjność przepisów, liczne wymogi sprawozdawcze i rachunkowe, rosnące koszty sprawiają, że właściciele, kadra zarządzająca zamiast skupiania się na strategii i wizji, zdecydowanie więcej czasu poświęcają bieżącym, nie mającym wpływu na rozwój przedsiębiorstwa zdarzeniom.

Wieloletnia współpraca z Klientami będącymi firmami rodzinnymi, pozwoliła nam zidentyfikować obszary przedsiębiorstwa, które mają destrukcyjny wpływ na jej funkcjonowanie. Co więcej, są źródłem generowania bezzasadnych kosztów oraz zniekształcają rzeczywiste dane wewnętrzne przedsiębiorstwa.

Efektem niniejszej współpracy w połączeniu z doświadczeniem specjalistów Waccounting zdobywanym w międzynarodowych podmiotach gospodarczych jest opracowanie autorskich usług, które umożliwiają indywidualną adaptację rozwiązań, mających za cel świadome i efektywne zarządzanie przedsiębiorstwami przez właścicieli lub kadrę zarządzającą.
Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
  • Przygotowywanie i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych w systemie Optima;
  • Obsługa systemu kadrowo-płacowego oraz programu Płatnik;
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz PIT;
  • Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy;
  • prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy;
  • Sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych;
  • Obsługa PPK;
  • Prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych;
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
  • Udzielanie informacji pracownikom w sprawach z obszaru kadrowego i płacowego;
  • Współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS, GUS i innymi instytucjami.
Nasze wymagania
  • Min. 3–letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Praktyczna znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz przepisów ZUS;
  • Samodzielność w naliczaniu wynagrodzeń i administrowaniu aktami osobowymi;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word);
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik oraz Comarch Optima.
To oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole;
  • Możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji.
Benefity
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Spotkania integracyjne.

Bieżące oferty pracy

Sprzedawca / Konsultant mody

lip 20, 2024

HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

OPIS STANOWISKA zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta, zgodnie z przyjętymi standardami firmy pozyskiwanie nowych klientów współpraca z całym zespołem, w celu doskonalenia jakości obsługi przyjmowanie dostaw oraz przygotowywanie towaru do...

Przedstawiciel Handlowy / Handlowiec

lip 20, 2024

Invelo Energy Sp. z o.o. Sp. k.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

ZAKRES OBOWIĄZKÓW Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych produktami z branży OZE. Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych klientom. Doradztwo techniczne dotyczące zastosowania pomp ciepła i fotowoltaiki. Realizacja planów sprzedażowych...

Kosmetyczka

lip 19, 2024

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

warmińsko-mazurskie / Ełk

kosmetyczka, stylista paznokci, manikiurzystka, wykonywanie manicure i pedicure Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Cieśla szalunkowy

lip 19, 2024

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

warmińsko-mazurskie / Ełk

montowanie i demontowanie szalunków drewnianych, ,pmtowanie i rozbieranie deskowania, wykonywanie innych konstrukcji drewnianych na budowie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: