Specjalista do spraw reklamy i marketingu

maj 23, 2025 Miejski Urząd Pracy w Olsztynie warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista do spraw reklamy i marketingu
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0435
OBOWIĄZKI:
zadania związane z marketingiem i reklamą, tworzenie ofert, publikacje w social media
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Bieżące oferty pracy

Inżynier budowy

cze 02, 2025

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.

warmińsko-mazurskie / Ełk

Opis stanowiska: Wspomaganie kierownika budowy w prowadzeniu inwestycji Weryfikacja dokumentacji projektowej Raportowanie postępu robót Dokumentowanie przebiegu budowy Konsultowanie rozwiązań technicznych z projektantem lub przełożonym Uczestnictwo w naradach,...

Doradca Merytoryczny

cze 02, 2025

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Poszukujemy osób z ekspercką wiedzą merytoryczną z jednego z obszarów – przedmioty ścisłe, humanistyczne, edukacja wczesnoszkolna. Oferujemy udział w projekcie, którego celem będzie promocja oferty WSiP w szkołach - odbywanie spotkań z nauczycielami i...

Lekarz dentysta

cze 02, 2025

Klinika Stomatologiczna ESTEDENT

warmińsko-mazurskie / Ełk

Do naszej nowo otwieranej, 7-gabinetowej Kliniki Stomatologicznej ESTEDENT w Ełku poszukujemy lekarzy dentystów zajmujących się: Stomatologią zachowawczą Endodoncją Protetyką Implantoprotetyką Pedodoncją Ortodoncją Chirurgią Dołączając do nas możesz...

Recepcjonista

cze 02, 2025

Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Olsztynie

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Obsługa gości przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie i meldowanie gości Wystawianie faktur oraz przyjmowanie opłat za pobyt Godziny pracy: 09:00 – 21:00 21:00 – 09:00 (równoważny system czasu pracy)...