Referent

cze 06, 2024 Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie podlaskie/Grajewo
Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie
Referent
Miejsce pracy: Grajewo
Numer: StPr/24/0239
OBOWIĄZKI:
-Wsparcie pracowników wydziału egzekucji,- pomoc pracownikom referatu w pracach administracyjno-biurowych,-przygotowanie korespondencji do wysyłki,-obsługa urządzeń biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Dobra znajomość obsługi komputera

Miejsce pracy:

Grajewo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie

Bieżące oferty pracy

Przedstawiciel Handlowy / Doradca Klienta

cze 15, 2024

Dom Pełen Energii Sp. z o.o.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Zakres obowiązków: Obsługa leadów sprzedażowych; Oferowanie i sprzedaż Klientom produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy, ze szczególnym naciskiem na usługę budowy domu jednorodzinnego; Budowa i utrzymywanie długotrwałej, opartej na zaufaniu...

Nauczyciel / Korepetytor

cze 15, 2024

Superprof

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Poszukujemy pracowników dydaktycznych w całej Polsce , do prowadzenia prywatnych lekcji z wielu dziedzin, w tym: nauki ścisłe, sztuka, języki, zdrowie, fitness i wiele więcej. Superprof jest odpowiedni dla nauczycieli na wszystkich poziomach nauczania,...

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

cze 15, 2024

NES Global Talent

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu prowadzenie rejestrów udział w naradach Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku min. 6 miesięcy znajomość konceptu pozwoleń na pracę...

Operator koparko-ładowarki

cze 14, 2024

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku

warmińsko-mazurskie / Olecko

obsługa koparko-ładowarki Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: operator koparko-ładowarki Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie w pracy na oferowanym stanowisku.