Pracownik biurowy

kwi 08, 2025 Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0219
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta, prowadzenie funpage firmy, przygotowanie ofert i wycen. Godziny pracy: 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowiku pracownika biurowego.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Bieżące oferty pracy

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi w Sklepie Zielarskim

maj 09, 2025

Gemini Polska Sp. z o.o.

warmińsko-mazurskie / Ełk

Jako Specjalista ds Sprzedaży i Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny/a za efektywną obsługę Pacjentów, realizację zamówień internetowych oraz sprzedaż produktów w naszym sklepie zielarskim. Głównym celem Twojej pracy będzie dbanie o estetykę sklepu...

Szkutnik - laminiarz

maj 09, 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

podlaskie / Augustów

1. Przygotowywanie form do laminowania ręcznego;2. Laminowanie ręczne wyrobów kompozytowych;3. Odformowywanie wylaminowanych elementów;4. Szlifowanie i polerowanie elementów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: chęć do szkolenia i...

Pracownik restauracji

maj 09, 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie

podlaskie / Szczuczyn

Obszar produkcji (przygotowywanie produktów, praca przy grillu, frytownicach, tosterach, dostawy półproduktów;Obszar sprzedaży (przygotowywanie deserów, napojów ciepłych i zimnych, obsługa kasy, przyjmowanie, zestawianie oraz wydawanie zamówień)Prace...

Pracownik biurowy

maj 09, 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

podlaskie / Augustów

wprowadzanie dokumentacji wpływającej do systemu EZD, WYPOŻYCZANIE PRACOWNIKOM DOKUMENTACji, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki Wymagania inne: