Pomocnik stolarza

cze 05, 2025 Separ-Meble Arkadiusz Piechowski warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Separ-Meble Arkadiusz Piechowski
Pomocnik stolarza
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0581
OBOWIĄZKI:
Pomoc stolarzowi, rozładunek płyty, załadunek mebli, dbanie o porządek a stanowisku pracy i na zakładzie stolarskimGodziny pracy 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Bieżące oferty pracy

Inżynier budowy

cze 06, 2025

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o.o.

warmińsko-mazurskie / Ełk

Opis stanowiska: Wspomaganie kierownika budowy w prowadzeniu inwestycji Weryfikacja dokumentacji projektowej Raportowanie postępu robót Dokumentowanie przebiegu budowy Konsultowanie rozwiązań technicznych z projektantem lub przełożonym Uczestnictwo w naradach,...

Kierownik sklepu RTV / AGD

cze 06, 2025

Klient portalu Praca.pl

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Rekrutacja, szkolenie i motywowanie zespołu oraz delegowanie i rozliczanie zadań Budowa wydajnego zespołu realizującego cele sprzedażowe Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów i przestrzegania standardów Nadzór nad wdrażaniem procedur firmy i...

Sprzedawca w elektromarkecie

cze 06, 2025

Klient portalu Praca.pl

warmińsko-mazurskie / Ełk

Dobór produktów dopasowany do potrzeb klientów Zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów i usług dodatkowych Prowadzenie rozmów handlowych zgodnie ze standardami firmy Przyjmowanie dostaw i przygotowywanie ekspozycji towarów Dbanie o...

Pracownik administracyjno-biurowy

cze 06, 2025

Klient portalu Praca.pl

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Skanowanie, kopiowanie i drukowanie dokumentów Segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych Kompletowanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Rejestracja i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej Obsługa dokumentów w...