Konstruktor

kwi 04, 2025 Powiatowy Urząd Pracy w Olecku warmińsko-mazurskie/Olecko
Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
Konstruktor
Miejsce pracy: Olecko
Numer: StPr/25/0161
OBOWIĄZKI:
projektowanie naczep do samochodów ciężarowych, analiza dokumentacji technicznej, obliczenia w projektach
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wymagane doświadczenie przy projektowaniu naczep do samochodów ciężarowych lub podobnych

Miejsce pracy:

Olecko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku

Bieżące oferty pracy

Konstruktor

kwi 20, 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku

warmińsko-mazurskie / Olecko

projektowanie naczep do samochodów ciężarowych, analiza dokumentacji technicznej, obliczenia w projektach Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wymagane doświadczenie przy projektowaniu naczep do samochodów ciężarowych...

Konserwator części / sprzętu

kwi 20, 2025

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku

warmińsko-mazurskie / Olecko

nauka jak zapewnić poprawne funkcjonowanie sprzętu, maszyn i urządzeń oraz instalacji technicznej, w obecności opiekuna stażu nauka diagnozowania usterek, wykonywanie drobnych napraw, prac remmontowych i instalatorskich, uczenie się prowadzenia konserwacji...

Kierownik sklepu

kwi 20, 2025

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

- odpowiedzialność za wdrożenie i utrzymanie standardów w sklepie;- przestrzeganie procedur;- dbanie o rozwój biznesu-sprzedaż i marża;- odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów;- odpowiedzialność za jakość i świeżość...

Asystent / Asystentka Prezesa

kwi 20, 2025

MOTOKARIERA S.C.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Zadania: Profesjonalna obsługa klienta odwiedzającego siedzibę firmy. Wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającej. Dbanie o poprawny obieg dokumentów. Tworzenie pism. Troska o kalendarz Prezesa. Zadanie z zakresu office management. Dbanie o...