Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 159194
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu;
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku urzędu, z windą (brak podjazdów, drzwi w odpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych);
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy (powyżej 4 godzin dziennie).
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy gospodarcze, w tym ewidencjonuje i rozlicza umowy z kontrahentami zewnętrznymi oraz sprawdza faktury w zakresie merytorycznym tj. ich zgodności z zawartymi umowami;
- Prowadzi spraw związanych z zamówieniami publicznymi;
- Wykonuje czynności związane z majątkiem Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego oraz ewidencjonuje go w systemie finansowo-księgowym;
- Obsługuje KSEF (Krajowy System e-faktur) oraz wprowadza dowody księgowe do systemu finansowo-księgowego;
- Prowadzi ewidencję otrzymanych faktur i rachunków (innych dowodów księgowych) oraz dokonuje ich wstępnej kontroli formalno-rachunkowej;
- Obsługuje Centralny Rejestr Umów;
- Obsługuje i administruje system TREZOR zgodnie z zakresem nadanych uprawnień
- Rozlicza polecenia wyjazdów służbowych pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego;
- Rozlicza paliwo pojazdów służbowych Inspektoratu
- Prowadzi sprawy z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz spraw obronnych;
- Współuczestniczy w przygotowywaniu sprawozdań i planów dotyczących funkcjonowania Inspektoratu z zakresu spraw referatu finansowo-księgowego na potrzeby organów nadrzędnych oraz innych podmiotów zewnętrznych poprzez przygotowanie analiz, raportów i wykonywanie innych czynności na polecenie przełożonego;
- Przygotowuje i archiwizuje dokumentację prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Zastępuje podczas nieobecności, Inspektora referatu finansowo-księgowego w zakresie: prowadzenia dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazujacymi przepisami, prowadzenia ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników, obsługi spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych pracowników, monitorowania terminu płatnosci faktur oraz wprowadzania przelewów bankowych do systemu bankowości elektronicznej, obsługi modułu "FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ" w części dotyczącej wprowadzania faktur zakupowych oraz wyciagów bankowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub wyższe - ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne;
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku w działach / referatach finansowo-księgowych
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
- Znajomość ustawy Prawo zamówien publicznych;
- Zanjomość ustawy o służbie cywilnej;
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu parwa pracy ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi
- umiejętności analityczne i interpersonalne, umiejętność pracy w zespole
- znajomość pakietu MS Office;
- nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
- samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań