Inspektor

paź 13, 2025 Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii warmińsko-mazurskie/Olsztyn

Dyrektor Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: 12/2025
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
  • Posiadanie wykształcenia wyższego o preferowanym kierunku: informatyka, informatyka i ekonometria, matematyka, elektronika i telekomunikacja, finanse i rachunkowość;
  • Posiadanie co najmniej 4-letniego stażu pracy ;
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
  • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
  • Nieposzlakowana opinia;
  • Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
  • Udokumentowane, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze pracy w systemach kadrowo-finansowo –księgowych;
  • Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym Ustawa o Samorządzie Województwa, Ustawa o pracownikach samorządowych;
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości;
  • Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych; 
  • Umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  •  Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się; 
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych;
  • Kreatywność, samodzielność, komunikatywność;
  • Znajomość działania systemów operacyjnych z rodziny MS Windows;
  • Doświadczenie w pracy na systemie enova365 będzie dodatkowym atutem;
  • Doświadczenie w pracy na systemie KSAT będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość relacyjnych baz danych będzie dodatkowym atutem;
  • Znajomość języka SQL będzie dodatkowym atutem;
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku wsparcia technicznego będzie dodatkowym atutem.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • Techniczny nadzór nad prawidłowością wykonywanych czynności w systemie kadrowo-finansowo-księgowym (KFK) przez użytkowników;
  • Przeprowadzanie konsultacji w zakresie eksploatacji systemu KFK, w szczególności konfigurowania zestawień (raportów);
  • Przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych użytkowników w zakresie wykorzystania systemu KFK;
  • Udział w procesie zakupu oraz nadzorowanie wdrożeń nowych modułów systemu KFK lub rozbudowy wykorzystywanych modułów;
  • Nadzór nad prawidłowością, wykonywania przez serwis zewnętrzny, czynności zleconych w systemie KFK;
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego), budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toaleta dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępne na piętrze wykonywania pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych:
  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
  • Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
  • Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany  staż pracy;
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
  • Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
  • Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
  • Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]

*Dokumenty według wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii – http://bip.wmcnt.pl

 

Dokumenty dodatkowe:
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  • Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób i miejsce składania aplikacji:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
    • wysłać za pomocą przycisku aplikowania
    • składać osobiście w siedzibie Centrum
      lub
    • przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Warmińsko- Mazurskie Centrum Nowych Technologii, 10-448 w Olsztynie, ul. Bartosza Głowackiego 14
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Stanowisko: Inspektor
Biuro: Zespół ds. Wsparcia i Rozwoju Systemów ERP
Nr ogłoszenia: 12/2025

w terminie do dnia 12.11.2025 r. do godz. 10:00.
  • Dokumenty, które dotrą do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ukrytym pod przyciskiem.
  • Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP bip.wmcnt.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
  • Zgodnie z obowiązkiem nałożonym ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, która wdraża dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia praw Unii, informujemy Państwa, że w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa podejmowania działań następczych w WMCNT. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko- Mazurskiego Centrum Nowych Technologii w Menu Przedmiotowym - Zgłaszanie naruszeń prawa.
Informacje dodatkowe:
  • Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
  • Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
  • Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
  • Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
  • Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Bieżące oferty pracy

Starszy Specjalista ds. Leasingu

paź 13, 2025

IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i...

Pracownik wsparcia technicznego laboratorium - Pomocnik laboratorium drogowego

paź 13, 2025

Bico Group Sp.zo.o.

warmińsko-mazurskie / Nowa Wieś Ełcka

Opis stanowiska: Pomoc przy pracach związanych z wykonywaniem badań laboratoryjnych i ich transport, Prowadzenie na platformie dokumentacji, korespondencji, kart materiałowych, Pomoc przy wykonywaniu czynności administracyjnych tj. rejestrowanie korespondencji,...

Agent Nieruchomości

paź 13, 2025

RE/MAX Polska

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe , dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem...

Doradca Klienta Biznesowego / Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT

paź 13, 2025

m-PLAY

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Zakres obowiązków Sprzedaż biznesowych produktów i usług operatora Play Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych Tworzenie i dobór rozwiązań dla...