Specjalista

Lis 30, 2020 Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 71317

Warunki pracy

Budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych.


Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.


 Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax, skaner).


 

Zakres zadań

  • opracowuje ogólny plan zamówień publicznych na każdy rok budżetowy i plan postepowań (na podstawie planów zamówień zespołów), dokonuje bieżącej aktualizacji i sprawuje nadzór nad jego realizacją
  • kompleksowo prowadzi procedury (przetargowe i regulaminowe) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz aktami wewnętrznymi powyżej 130 000 zł i do 130 000 zł (w tym publikuje ogłoszenia, zawiadomienia, szacuje wartości zamówienia, opisuje przedmiot zamówienia)
  • bieżąco prowadzi ewidencję zamówień publicznych (zapotrzebowań) oraz weryfikuje wszystkie realizowane zamówienia publiczne
  • dokonuje zakupów zapewniających właściwe funkcjonowanie Inspektoratu oraz opisuje faktury i rachunki m. in. w zakresie kwalifikacji budżetowej, trybu udzielenia zamówienia
  • ewidencjonuje i prowadzi rejestr umów o udzielenie zamówień publicznych , a także je weryfikuje pod względem kompletności i zgodności z procedurami wewnętrznymi oraz rozlicza stan realizacji zwartych umów w ustalonych jednostkach czasowych
  • opracowuje wymaganą ustawowo sprawozdawczość w zakresie realizacji zamówień publicznych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu zamówień publicznych w jednostce budżetowej i ich planowaniu (sporządzaniu planów zamówień/planów postępowań), wykonywanie nie później niż w ostatnich 3 latach od dnia wszczęcia postępowania (udokumentowane zakresem obowiązków, świadectwem pracy)
  • umiejętność zamieszczania ogłoszeń w BZP, DUUE (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów około ustawowych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (udokumentowane odbytymi kursami i szkoleniami nie później niż z ostatnich 3 lat)
  • biegła umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu prawo zamówień publicznych
  • znajomość systemu finansowo-księgowego Enova 365 (udokumentowane zakresem obowiązków lub opinią)

Bieżące oferty pracy

Business Development Manager (FTL Polska)

Gru 01, 2020

ROHLIG SUUS Logistics SA

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Do Twoich zadań należeć będzie: Poszukiwanie kierunków rozwoju dla międzynarodowego produktu drogowego całopojazdowego Pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej Realizacja wyznaczonych celów finansowych...

Specjalista ds. obsługi małych i średnich przedsiębiorstw

Lis 30, 2020

mBank S.A.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Mamy dla Ciebie świetną propozycję. Co powiesz na pracę, taką na serio. Poważną. Taką, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań. Taką, w której: głównie kontaktujesz się telefonicznie z przedsiębiorcami z różnych...

Mechanik samochodowy

Lis 30, 2020

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

warmińsko-mazurskie / Ełk

naprawa aut klientów warsztatu Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, mechaniczne Uprawnienia: prawo jazdy kat B

Mechanik samochodowy

Lis 30, 2020

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

warmińsko-mazurskie / Ełk

mechanik samochodowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, mechaniczne Uprawnienia: prawo jazdy kat B