Referent

Wrz czw, 2020 Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 68784

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa w siedzibie Urzędu,
praca wymaga kontaktu z klientem zewnętrznym,
zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca administracyjno – biurowa,
narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe
użytkowanie monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie,
praca siedząca, wymagąjąca wymuszonej pozycji,
oświetlenie naturalne i sztuczne,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
brak szkodliwych i niebezpiecznych warunków pracy,
budynek nie posiada barier architektonicznych – wyposażony w podjazd,
w budynku jest winda,

Zakres zadań

  • Gromadzenie informacji zarządczych, prowadzenie działalności analitycznej, prognostycznej i badawczej, z zakresu funkcjonowania Urzędu oraz prowadzenie sprawozdawczości w celu dostarczenia pełnej i aktualnej informacji o kontrolach celno-skarbowych oraz innych działaniach prowadzonych przez pracowników i funkcjonariuszy Urzędu.
  • Współpraca z innymi komórkami Urzędu, delegaturami i oddziałami celnymi w zakresie analiz i sprawozdawczości w celu zapewnienia kompletności przekazywanych informacji.
  • Przygotowywanie dokumentów wymaganych procedurą dotyczących kontroli celno-skarbowych, obsługa w systemach informatycznych ich przebiegu oraz pozyskiwanie informacji z dostępnych baz i hurtowni danych na zlecenie innych komórek Urzędu w celu wsparcia kontroli celno-skarbowych i innych zadań realizowanych przez Urząd.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,
  • umiejętności analityczne,
  • komunikatywność,
  • w jednostkach organizacyjnych KAS może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 430 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

    Bieżące oferty pracy

    Pracowik sprzątający

    Paź 27, 2020

    Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

    warmińsko-mazurskie / Olsztyn

    Zamiatanie, mycie i dezynfekcja podłóg, odkurzanie i pranie wykładzin, tapicerki krzeseł i foteli, wycieranie kurzu na meblach, na parapetach, urządzeniach telefonicznych, urządzeniach elektrycznych i sprzęcie komputerowym (z wyłączeniem monitorów),...

    Pracownik administracyjny

    Paź 27, 2020

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku

    warmińsko-mazurskie / Olecko

    prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak Uprawnienia: Obsługa komputera

    Pracownik administracyjno-biurowy

    Paź 27, 2020

    Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

    warmińsko-mazurskie / Olsztyn

    Opracowywanie dokumentacji, kontakt z klientami, organizacja pracy biura Godziny pracy 8.00-16.00 Kontakt z pracodawcą e-mail: biuro@akrol.pl Wymagania inne: Wykształcenie wyższe/średnie - rolnictwo, technologia żywności, biotechnologia i pokrewne. Mile...

    Mistrz serwisu

    Paź 27, 2020

    Grupa Zdunek Sp. z o.o. Sp. K.

    warmińsko-mazurskie / Olsztyn

    Do obowiązków pracownika będzie należało: Koordynowanie i organizacja pracy na serwisie mechanicznym, Kontrolowanie jakości wykonywanych napraw przez mechaników i elektromechaników zgodnie w wytycznymi producenta, Wymiana informacji pomiędzy warsztatem a...