Inspektor ds. lokali mieszkaniowych

Maj 13, 2021 Miejski Urząd Pracy w Olsztynie warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Inspektor ds. lokali mieszkaniowych
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/21/0690
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i przekazywanie budynków w administrację, przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych, sporządzanie umów, naliczenie czynszu i innych opłat, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym, rozliczanie najemców zdających lokale, prowadzenie ewidencji pustostanów, zakładanie i prowadzenie teczek lokali, potwierdzanie wniosków o dodatki mieszkaniowe, prowadzenie korespondencji z najemcami, prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją zasobów ZLiBK a w szczególności koordynowanie ewidencji powierzchni Księgi Zasobów Gminy Olsztyn, weryfikowanie zawartych w niej zapisów.Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie pisemnej w Zakładzie Lokali i Budynków Komunalnych z siedzibą przy ul. Cichej 5, do dnia 21.05.2021 r., w przypadku składania ofert drogą pocztową za termin jej złożenia uznaje się dzień otrzymania dokumentów aplikacyjnych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych.Na kopercie należy umieścić dopisek: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. lokali mieszkalnych Godziny pracy: 07.30 -15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, administracyjne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne


Wymagania inne:

1) wykształcenie wyższe (prawnicze, administracja, prawo administracyjne, ekonomiczne, zarzadzanie nieruchomościami),- 1 rok stażu pracy2) wykształcenie średnie- 3 lata stażu pracy3) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Ustawa o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawa o własności lokali,Umiejętności:obsługa komputera - pakiet Ms-Office (Word, Excel), dokładność, terminowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, wysoka kultura osobista, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, samodzielność, wysoka umiejętność rozwiązywania problemów, znajomość przepisów kierunkowych.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

3 000 - 3 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Bieżące oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Cze 12, 2021

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

warmińsko-mazurskie / Ełk

prowadzenie strony internetowej, promocja firmy w internecie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu dobrym Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Menadżer

Cze 12, 2021

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

warmińsko-mazurskie / Ełk

zarządzanie firmą Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, brak Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu dobrym Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Opiekunka dziecięca

Cze 12, 2021

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

warmińsko-mazurskie / Ełk

Opieka nad dziećmi do lat 3. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak

Asystent/ka biura inżyniera

Cze 12, 2021

Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie

podlaskie / Grajewo

Doświadczenie na podobnych stanowiskach nie jest wymagane, ale mile widziane.• Mile widziana ogólna znajomość procedur i branży nadzorów prac budowlanych• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego• Przygotowywanie i zarządzanie przepływem...