Analityk ds. weryfikacji klienta

Lis 27, 2020 Miejski Urząd Pracy w Olsztynie warmińsko-mazurskie/Olsztyn
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Analityk ds. weryfikacji klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/20/1699
OBOWIĄZKI:
terminowe tworzenie profili KYC w systemie na podstawie danych czerpanych z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, proaktywna współpraca z Relationship Managerami i Compliance w aktualizowaniu profili aż do ostatecznej aprobaty, przeglądanie wiadomości o firmach w wewnętrznych i zewnętrznych źródłach (strona klienta, strony regulatorów, Dun & Bradstreet, Google, itd.), dokumentowanie informacji w profilu KYC w celu zapewnienia kompletnych i trafnych danych firmy (powstanie, struktura własności, zarząd, reputacja, itd.), tworzenie profili zgodnie z wymogami lokalnego regulatora/globalnymi standardami BSU, odpowiedzialność za wykonanie/ukończenie przypisanych rekordów, jak również kontrola jakościowa rekordów zakończonych, odpowiedzialność za weryfikację rekordów KYC w ramach zespołu/departamentu (regularna rola Checkera) oraz bieżąca analiza przyczyn odrzucenia rekordu w procesie autoryzacji, procesowanie profili KYC i powiązanej dokumentacji od otwarcia do aprobaty, aktualizowanie bazy rekordów w miarę postępów procesu i w ciągu dnia, raportowanie postępów procesu do Managera, realizacja celów ilościowych dotyczących rekordów KYC zgodnie z ramami czasowymi ustalonymi w umowie o serwisie, raportowanie niespójności do Starszych Analityków/Menadżerów, raportowanie negatywnych wiadomości o klientach lub klientach wysokiego ryzyka do Relationship Managera/Compliance, bezpośredni kontakt z Klientem zewnętrznym Client Executive role, szkolenie nowych pracowników, w tym coaching oraz wsparcie działań rozwojowych, wsparcie automatyzacji, w tym wsparcie BRD, FRD, UAT, PVT, przygotowywanie prezentacji na poziomie Zespołu/Departementu, wystąpienia publiczne, udział w przedsięwzięciach Zespołu/Departamentu, we wdrażaniu nowych rozwiązań, w zarządzaniu projektami, w koordynacji wielowątkowych zadań, wsparcie Managera w przygotowaniach do audytów zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych przeglądów regulacyjnych. Godziny pracy 9-17
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

znajomość wymogów i aplikacji KYC/AML, zdolności analityczne, w tym umiejętność pracy z dużą ilością danych, ich procesowania i analizy- wiedza na temat instytucji rynków kapitałowych oraz różnych produktów finansowych, doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, itd.), znajomość przepisów prawa finansowego i bankowego, biegła znajomość języka angielskiego niezbędna do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Bieżące oferty pracy

Kierowca - Sprzedawca kat. B i C

Sty 27, 2021

Bakoma Sp. z o. o.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Zakres obowiązków: Sprzedaż bezpośrednia produktów ogólnopolskiej Spółki, Obsługa stałych klientów na powierzonym obszarze, Budowanie długotrwałych relacji z klientem, Efektywne wprowadzanie nowych produktów. Wymagania: Miejsce zamieszkania w pobliżu...

Doradca Klienta

Sty 27, 2021

Adreams

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Lubisz handel, kochasz pracę z ludźmi i angażujesz się w wykonywaną przez siebie pracę? Pragniesz zmian, wyzwań i chcesz pracować w największej sieci handlowej w Polsce branży AGD/IT/RTV? DOŁĄCZ DO NAJLEPSZYCH! NA START OTRZYMASZ: Umowę bez okresu...

Agent Nieruchomości

Sty 27, 2021

RE/MAX Polska

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Co otrzymasz jako agent nieruchomości RE/MAX? wiedzę, która da Ci możliwość pracowania TYLKO na umowach ekskluzywnych, tzw. na wyłączność europejskie certyfikowane szkolenia podstawowe , dzięki którym będziesz profesjonalnym, skutecznym agentem...

Administrator Sprzedaży pojazdów użytkowych

Sty 27, 2021

EWT Automotive Polska Sp. z o.o.

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów Działu Handlowego Przygotowywanie raportów sprzedaży Wystawianie faktur za sprzedaż pojazdów Zamówienia pojazdów w systemie dealerskim IVMS. Monitorowanie prawidłowej...